Har du brug for remote support?
Ofte stillede spørgsmål (F.A.Q)
ematic er en dansk IT-konsulentvirksomhed, som leverer skræddersyet IT-løsninger til mindre og mellemstore virksomheder (SMV).
Vi kan tilbyde dig IT-support fysisk i din virksomhed, kaldet on-site support, eller via fjernadgang, kaldet remote support.
Du kan sagtens få support fra os uden en fast aftale. Så længe du ringer på vegne af en virksomhed, forening eller institution, da vi pt. ikke håndterer private forespørgsler. Alt du skal gøre er at udfylde formularen her. eller ringe på 4825 3904 så tager vi os af sagen.
Du skal vælge Windows hvis sidder ved en:
- HP bærbar eller stationær PC.
- Dell stationær eller bærbar PC.
- Lenovo bærbar eller stationær PC.
- Asus stationær eller bærbar PC.
- Acer bærbar eller stationær PC.
Du skal vælge MacOs hvis du sidder ved en:
- Apple iMac 21,5″ eller 27″ Stationær
- Apple Macbook 13″, 15″ eller 16″ bærbar PC
- Apple MacMini eller Mac Pro computer.
Hvis din computer ikke er på listen skal du klikke på “Hent til Windows her”.
Hjælp med Teamviewer til Windows:
- Klik på “Hent knappen”.
- Derefter hentes Teamviewer Quick Support programmet (TeamviewerQS.exe).
- Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.
- Udfyld dit for- og efternavn (eller Initialer).
- Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.
Hjælp med Teamviewer til MacOs:
- Klik på “Hent knappen”.
- Derefter hentes Teamviewer Quick Support programmet (TeamviewerQS.dmg).
- Kør programmet og acceptér IT-supporterens anmodning.
(Hvis det er første gang du kører teamviewer på din mac, skal du tillade fuld afgang til skærm, under “systemindstillinger -> tilgængelighed -> Teamviewer”.
Vi kan tilbyde dig IT-support fysisk i din virksomhed, kaldet on-site support, eller via fjernadgang, kaldet remote support.
Vores IT-supportmedarbejdere taler altid flydende dansk, men kan også hjælpe dig på engelsk hvis det foretrækkes eller er nødvendigt.
Det kan du godt hvis du ikke ønsker at snakke med en af vores søde og venlige medarbejdere.
Med en supportaftale:
- skriv blot til support@ematic.dk så opretter vi en supportticket til dig.
Uden en supportaftale:
- Se emnet “Kan jeg få support uden en aftale?”.